Obal na šamanský buben ∅ 30 - 60 cm šedý

 

Různé velikosti obalu - vyberte po kliknutí na produkt.

Jedno-, dvoubarevný nebo s motivem podle přání.

od 250 Kč / ks
Značka S radostí - vlastní výroba
Kategorie Obaly na šamanské bubny (12)
Zvolte variantu
Kód produktu 3899/MAL Obal na buben: Příplatek za malovaný motiv - napište do poznámky jaký motiv chcete a jeho barvu Skladem 250 Kč / ks
   
Kód produktu 3899/30 Obal na buben: ∅ 30 cm Skladem 690 Kč / ks
   
Kód produktu 3899/35 Obal na buben: ∅ 35 cm Skladem 740 Kč / ks
   
Kód produktu 3899/40 Obal na buben: ∅ 40 cm Skladem 790 Kč / ks
   
Kód produktu 3899/45 Obal na buben: ∅ 45 cm Skladem 840 Kč / ks
   
Kód produktu 3899/50 Obal na buben: ∅ 50 cm Skladem 890 Kč / ks
   
Kód produktu 3899/55 Obal na buben: ∅ 55 cm Skladem 940 Kč / ks
   
Kód produktu 3899/60 Obal na buben: ∅ 60 cm Skladem 990 Kč / ks
   
 

Obal na buben je praktický při přenášení a převážení šamanského bubnu.

Obal na buben je vyroben z pevnější bavlněné látky, se zapínáním na zip z obou stran, což umožňuje pohodlné vkládání a vyndavání bubnu z obalu.

 

Obal na šamanský buben na zip

U obalu na šamanský buben si zvolíte rozměr, barevnost a případně motiv. Možné je mít obal jedno- nebo dvoubarevný, pokud chcete bok jinak barevný než kruh, napište to do zprávy.

Buben díky popruhu můžete nosit pohodlně přes rameno jako tašku. Délka popruh je nastavitelná pomocí přezky.

Motiv: Obal na buben můžete mít bez motivu, jedno nebo dvoubarevný. Pokud chcete namalovat motiv na obal, přidejte do košíku řádek Malovaný motiv, jedná se o ruční malování, je tedy za příplatek uvedený v tabulce variant.

Vyrábím standardně obal na šamanský buben ve velikostech: průměr 30 - 60 cm, šířka boku je 7,5 cm, Pokud ale potřebujete jiný rozměr, napište mi zprávu, a domluvíme se.

Prát lze na 30°C.

Vyrobeno_final_333_247

Barva šedý

  KlaraPatockova_big1

 

Jsem výrobce:

Jmenuji se Klára Patočková a provozuji tento eshop. Prodejní sortiment tvoří především moje autorská tvorba. Všechny textilní výrobky jsou vlastní návrhy, vytvářela jsem jejich tvar, barevnost, symboly a motivy i způsob zhotovení a výroby.

Výroba meditačních sedáků vznikla díky shiatsu, které jsem po studiu shiatsu školy potřebovala ke své masážní praxi. Vyrobila jsem několik sedáků a hned se jich několik prodalo. Následně jsem začala sedáky prodávat na tématických akcích a také na eshopu.

V současné době vyrábím: 

pohankové polštáře a sedáky
pohankové válce a futony
kabelky a batůžky pro dámy a dívky
obaly na bubny
obrazy s květem života

Nakupování po internetu je u nás čím dál víc oblíbené, proto se prodej přes eshop stal úspěšným. Postupně jsem přidávala další výrobky, pohankové polštářky, textilní doplňky atd. Také se rozvinula zakázková výroba. To byly začátky značky Obchod s radostí.

Díky tomu, že osobně výrobky denně používám, mohu tak kontrolovat jejich stav i po několikaletém používání. Také je pro mě důležité, aby způsob údržby byl jednoduchý.

Záměr je podnikat podle budhistických principů, tak abychom byli přínosem pro Vás, naše zákazníky, tak pro celou společnost a zároveň podnikat v souladu se svými hodnotami (ekologie, zdravý způsob života, cvičení, meditace) a se svojí rodinou a osobním životem.  

 

Jsem výrobce. Co to pro Vás, pro zákazníka, znamená?

1/ Navrhuji střih, tvar, provedení, vzory, barevnost výrobků.

2/ Vybírám z kvalitních látek, trvám na používání 100% bavlny pro polštáře a sedáky.

3/ Dohlížím na kvalitu v každém kroků výroby a expedice.

4/ Většinu polštářků a sedáků kompletuji a šiji osobně. Tak mohu snadno odhalit vadu látky a vadnou část vyřadit z další výroby.

5/ Mohu Vám zhotovit výrobek na zakázku, při zadání komunikujete přímo se mnou, tzn. pomohu tak snáze řešit Vaši potřebu. Probíhá vzájemná konzultace tak, aby výrobek co nejlépe splnil funkci, pro kterou ho potřebujete.

6/ Osobně zboží kontroluji podle Vaší objednávky.

7/ Provádím závěrečnou kontrolu balíčků, nalepení správných štítků a osobně předávám dopravci.

 

Následná péče a servis po nákupu:

1/ Pokud Vám výrobek nevyhovuje, ozvěte se a vyměníme nebo najdeme řešení.

2/ Reklamace - občas se něco nepovede, to se stává. Doporučuji ozvat se neprodleně telefonicky nebo emailem, může se objevit vada zipu nebo nějakého švu. V co nejkratší době situaci řešíme, většinou posílám zboží nové. Lhůta 30 dnů ze zákona - nač čekat, když to můžeme vyřešit mnohem rychleji a Vy na zboží čekáte, potřebujete ho co nejdříve.

3/ Veškerá komunikace probíhá přímo se mnou. 

S radostí, Klára Patočková 

Celý příběh si můžete přečíst ZDE.


Vyrobeno_final_333_247

 

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.