Bederní pás na bolavá na záda - nahřívací béžový malý

 
  • 1 z 3
 

Jednoduché nahřátí.

Rozměr polštářku: 38 x 18 cm
Celková délka výrobku (pásek + polštářek): 130 cm 

Nahřívací pás připneme na tělo díky pásku.
Přikládat můžeme také na krční páteř, na koleno, zápěstí, další klouby, nebo prohřát studené nohy, dutiny, průdušky.



Dostupnost Skladem
350 Kč / ks    
Kód produktu 6430
Značka S radostí - vlastní výroba
Kategorie Nahřívací bederní pásy
 

Nahřívací bederní pás na bolavá záda je naplněný višňovými peckami a pohankovými slupkami. Pecky a slupky umí hezky naakumulovat teplo. Bederní pás na bolavá na záda  můžete nahřát v mikrovlnné troubě na poloviční výkon max. 2 minuty, v klasické troubě na méně než 50 stupňů anebo na topení. Nahřívejte pokaždé bez obalu (přezka pásku je kovová a nesmí do mikrovlnné trouby)

Nahřívací polštářek s přikládáme na bolavé bříško, na klouby, záda, nebo na studené nohy, unavené oči, dutiny, průdušky.

Studený obklad potom na bolesti zubů, hlavy, při úrazech. Potah lze vyprat v pračce dle pokynů na etiketě. Vnitřní sáček naplněný peckami nenamáčejte, je dobré ho občas nechat ho na slunci nebo vymrazit.

Obsahuje:
- vnější snímatelný potah 100% BAVLNA
- vnitřní sáček plněný višňovými peckami a pohankovými slupkami
- pásek s přezkou na připevnění na záda, na koleno nebo kde je třeba. Bederní pás má přezku, aby se dal nastavit různé velikosti postavy.

Velikost polštáře: 38 x 18 cm
Celková délka výrobku (pásek + polštářek): 130 cm (pás celkem 90 cm)

Přírodní krémová barva.

O působení suchého tepla na náš organismus se dočtete zde .

Vyrobeno_final_333_247

Podobné produkty

Barva Béžová

  Obchod_s_radosti_vyrobce_kruh

 

Jsem výrobce:

Jmenuji se Klára Patočková a provozuji tento eshop. Prodejní sortiment tvoří především moje autorská tvorba. Všechny textilní výrobky jsou vlastní návrhy, vytvářela jsem jejich tvar, barevnost, symboly a motivy i způsob zhotovení a výroby.

Výroba meditačních sedáků vznikla díky shiatsu, které jsem po studiu shiatsu školy potřebovala ke své masážní praxi. Vyrobila jsem několik sedáků a hned se jich několik prodalo. Následně jsem začala sedáky prodávat na tématických akcích a také na eshopu.

V současné době vyrábím: 

pohankové polštáře a sedáky
pohankové válce a futony
kabelky a batůžky pro dámy a dívky
obaly na bubny
obrazy s květem života

Nakupování po internetu je u nás čím dál víc oblíbené, proto se prodej přes eshop stal úspěšným. Postupně jsem přidávala další výrobky, pohankové polštářky, textilní doplňky atd. Také se rozvinula zakázková výroba. To byly začátky značky Obchod s radostí.

Díky tomu, že osobně výrobky denně používám, mohu tak kontrolovat jejich stav i po několikaletém používání. Také je pro mě důležité, aby způsob údržby byl jednoduchý.

Záměr je podnikat podle budhistických principů, tak abychom byli přínosem pro Vás, naše zákazníky, tak pro celou společnost a zároveň podnikat v souladu se svými hodnotami (ekologie, zdravý způsob života, cvičení, meditace) a se svojí rodinou a osobním životem.  

 

Jsem výrobce. Co to pro Vás, pro zákazníka, znamená?

1/ Navrhuji střih, tvar, provedení, vzory, barevnost výrobků.

2/ Vybírám z kvalitních látek, trvám na používání 100% bavlny pro polštáře a sedáky.

3/ Dohlížím na kvalitu v každém kroků výroby a expedice.

4/ Většinu polštářků a sedáků kompletuji a šiji osobně. Tak mohu snadno odhalit vadu látky a vadnou část vyřadit z další výroby.

5/ Mohu Vám zhotovit výrobek na zakázku, při zadání komunikujete přímo se mnou, tzn. pomohu tak snáze řešit Vaši potřebu. Probíhá vzájemná konzultace tak, aby výrobek co nejlépe splnil funkci, pro kterou ho potřebujete.

6/ Osobně zboží kontroluji podle Vaší objednávky.

7/ Provádím závěrečnou kontrolu balíčků, nalepení správných štítků a osobně předávám dopravci.

 

Následná péče a servis po nákupu:

1/ Pokud Vám výrobek nevyhovuje, ozvěte se a vyměníme nebo najdeme řešení.

2/ Reklamace - občas se něco nepovede, to se stává. Doporučuji ozvat se neprodleně telefonicky nebo emailem, může se objevit vada zipu nebo nějakého švu. V co nejkratší době situaci řešíme, většinou posílám zboží nové. Lhůta 30 dnů ze zákona - nač čekat, když to můžeme vyřešit mnohem rychleji a Vy na zboží čekáte, potřebujete ho co nejdříve.

3/ Veškerá komunikace probíhá přímo se mnou. 

S radostí, Klára Patočková 

Celý příběh si můžete přečíst ZDE.


Vyrobeno_final_333_247

 

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.